מיתוג ועיצוב גרפי

branding

בניית עולמות תוכן ויצירת סיפורה הייחודי של החברה

הגדרת התפיסה הרעיונית של החברה/המוצר

מחקר, אסטרטגיה וגיבוש זהות תדמיתית

פיתוח שפה תדמיתית, שלב זה כולל: פיתוח ועיצוב לוגו, פיתוח שפה ויזואלית ייחודית למותג והטמעתה בכל היבטי התקשורת השיווקית

גזירת הבטחת הערך של המוצר/שירות – הבידול אל מול התחרות!

פתרונות שיווק נוספים

הקפה עלינו!

נשמח לספר לך עוד על הייחוד של הקולקטיב ועל מגוון האפשרויות שהחיבור הזה שלנו מאפשר לך.
השאירו את פרטיכם ויחד, על כוס קפה, נתחיל את הקפיצה הבאה של העסק שלכם!